Swedish:
Effekten blir helt otrolig när rummet är mörkt.
English:
The effect is awesome when the room is dark.
Swedish:
Det första testet med hårdvaran monterad.
English:
The first test with the hardware mounted.
Swedish:
dags att ta itu med tangentbord,mus och monitor
Jag började med ett gammalt IBM tangentbord som va fult som stryk men efter lite lek med plastic padding och färg så börjar det bli lite Hellraiseraktigt
English:
Time to take care of the keyboard, mouse and monitor.
I started with an old IBM keyboard which was as ugly as **** but after a bit of play with some plastic padding and paint it started to look a bit Hellraiserish.
Swedish:
Jag kletade först på Plastic padding för att få lite textur sen slipade jag och skar bort alla vassa kanter och grundade med matt svart. Därefter blandade jag lite rött och svart och körde lite "Dry Brushing" resultatet blev riktigt bra.
Tangenterna moddades var för sig. Dremeln användes för texturen och sedan målades varje tangent individuellt.
English:
I first smeared on some plastic padding to get some texture then I sanded and cut down any sharp corners and painted it matt black.Then I mixed some red and black and did a little dry brushing the result was really good.
The keys were modded individually.The dremmel was used to get texture and then each key was painted individually.
Swedish:
klar med mitt tangentbord.
English:
done with my keyboard.
Swedish:
Visst blev det en smula Hellraiseraktigt, det tycker iallafall jag Nu är det musens tur härnäst och sen monitorn.
English:
It certainly got a bit Hellraiserish, atleast I think so. Now its the mouse's turn and then the monitor.
Swedish:
Först en bild på offret det är en Trust 450l optiskt mus billig men väl fungerande.
English:
First a picture of the offer, its a Trust 45I optical mouse, cheap but it works well.
Swedish:
Sen var det dags för demontering
English:
Then it was time to take it apart
Swedish:
Bring me the head of Action Man!!!! And some plastic padding ffs!!!
English:
Well....you get it
Swedish:
Mattsvart Grundfärg
English:
Mattblack ground colour
Swedish:
Röda highlights
English:
Red highlights