*** The Official Google Nexus 7 Thread ***

Tracking number YESSSSSSSS WOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please arrive without any faults!

I do hope it arrives working otherwise you will be unbearable. :p

I call BS on those that claim to have taken delivery. Nobody on this forum has actually got one. ...if they had then they would know whether the sound quality was sweet... or stinky.

Aye, nobody actually has one.

This is just a figment of my imagination.

vf8eir.jpg

Tracking number YESSSSSSSS WOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please arrive without any faults!

What "faults"?

Just got my shipping email, ordered on the 29th, and even though I'm happy it's coming I am slightly miffed I haven't got to be all indignant about being totally screwed over. I don't think I'm truly happy unless annoyed about something :D

Time to go moan at those damn kids for having long hair, trousers round their kneecaps showing off their pants and being wastrels in general.

Christ, just sold my Motorola Xoom, watched an unboxing of this now I want it. I work for the purple shirts and we have these coming in tomorrow.

Back
Top Bottom